czwartek, 30 sierpnia 2012

Ile czasu mnie nie było?

Oh przepraszam! Tyle czasu mnie nie było xD pewnie wszyscy (nikt bo nitk tego bloga nie czyta xD) za mną tęskniliście ! No więc od mojej nieobecności troszku się zmieniło:

1. Byłam na obozie w PERZANOWIE ♥♥♥, na którym było zajebiście. Spotkałam starych znajomych (pozdro dla Hani i Robina ;*) i poznałam kilku nowych ludzi (Kasiu to do Ciebie :*). Trochę podszlifowałam umiejętności nooo... a i jeździłam na takim przeesłitaśnym koniku Virtualu ♥♥♥ ma 4 lata i jest tak pocieszny że aż OH !

2. Wszyscy o tym piszą więc ja tez napisze: BOŻE ZARAZ IDZIEMY DO SZKOŁY! A ja jestem taką dobrą uczennicą że już mam wszystko kupione ^^ (wtf?co sie ze mną dzieje??)

3. a tak to na razie nudyy...

Zdjęcia z Perzanowa zgram potem (jak dostanę), teraz Was potruje moim dniem :) Więęc wstałam rano (11:30-rano) wykąpałam sie (użyłam takiego fajnego szamponu i mam teraz takie faajne włosy, tak wiem wszystkich to obchodzi!) i pojechałam z mamą do hurtowni (NA ROWERACH) po rzeczy do szkoły. Nigdy więcej nie wybieram sie z mamą nigdzie na rowery... moja mama jeździ tak wolno że nawet jak pedałowałam do tyłu to jechałam szybciej od niej -.-. Następnie pojechałam do stajni, w autobusie spotkałam Hanię, potem pomogłam Oli i Ali spakowac sie na MISTRZOSTWA WARSZAWY I MAZOWASZA (żeby nie było że zadaje sie z jakimiś nieudacznikami xD) a potem pomogłam Julce z Reszką... ale ze mnie dobry człowiek wszystkim pomagam! dobra koniec tych przechwalanek kończę bo sie mama i PAULA :* upomina o (ta pierwsza) pójście spac, (ta druga) o linka do bloga więc podwijam kiece i lece na razie ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz