wtorek, 8 stycznia 2013

odkurzamy

O ile jest co XD tak więc postanowiłam odkurzyc trochę tego bloga, żeby był. wydarzyło się troche od ostatniej notki :> mój ukochany pullip doleciał ♥ SOLASOLASOLASOLASOLASOLASOLASOLA ♥♥♥♥♥ no właśnie zastanawiam się nad imieniem Moka zaproponowała April, ale jakoś tak nie wiem nie przyjęło się :D (bez obrazy Moka XD) więc mój lalek poszukuje imienia. nie chce mi się za bardzo pisac może jutro coś napisze? teraz chyba będe regularnie prowadzic tego bloga no bo, hmm właściwie nie wiem czemu. bbo jest taki można powiedziec stereotyp o tym, że każda osoba co ma pullipa czy inną tego typu lalkę MUSI miec bloga. mi się teoretycznie nudzi więc XD a poza tym to takie aż dziwne nie dzielic się z innymi tyymi wrażeniami i zdjęciami i ogólnie wszystkim. tak na koniec chcę przekazac informację o miejscu pobytu (nie jest to moją szafką o.o) jest w klinice lalek w wawie bo jej głowa odpadła, pomińmy szczegóły XD <od razu mówię że to było trzy czwarte mojej winy żeby nie było :D> ja się żegnam i do następnej chęci pisania ^^

PEES: nie dodam zdjęc bo coś się zspuło ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz